Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Bilia utökar sitt märkesprogram

Publicerat tisdag 7 april 2009 kl 11.28

Volvohandlaren Bilia tar över försäljningen av BMW och Mini i Göteborg. Företaget köper verksamheten för cirka 120 miljoner kronor.

Verksamheten omsätter cirka 700 miljoner kronor och har 67 anställda. Bilia räknar med att köpet redan i år påverkar aktievinsten positivt.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".