Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Nya sponsringsregler i Göteborgs kommun

Publicerat måndag 25 augusti 2003 kl 14.58
Reglerna för vad som ska gälla för företagssponsring i Göteborgs kommun ska bli tydligare enligt ett beslut i kommunstyrelsen.
De nuvarnade sponsringsreglerna är 20 år gamla och gäller främst kultursponsring. Under årens lopp har några nämnder och bolag uppdaterat reglerna men nya bolag har bildats bildats och stadsdelsnämnder tillkommit. Därför behövs nya tydligare regler som ska tas fram av varje nämnd och bolag. Riktlinjerna ska gälla all gemensam marknadsföring med näringslivet och allt samarbete som gäller evenemang och produkter.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.