Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/
blekinge

Nätverk marknadsför BTH

Publicerat torsdag 5 mars 2009 kl 11.48

Nu ska Blekinge Tekniska Högskola prova att marknadsföra sig på webben med hjälp av den så kallade mun-till-mun metoden.

Det är utbildningarna inom området digitala medier på BTH:s campus i Karlshamn som lanserar en ny webbsajt där studenter, alumner, arbetsgivare och ambasadörer kan kommunicera om utbildningarna i sina nätverk som sen i sin tur sprider det vidare.

Högskolan ska även prova på att kommunicera sina utbildningar på olika communities som till exempel Twitter, Facebook och MS Messenger.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".