Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Telenor i blåsväder

Publicerat söndag 6 augusti 2006 kl 10.16

Telenor förlänger uppsägningstiden på sina abonnemang utan att berätta om det för kunder.

Det var för en tid sedan som Telenor ringde upp en privatperson i Skåne med erbjudande om att ringa tio öre billigare för varje samtal. Men man berättade inte att man samtidigt skulle förlänga abonnemangets uppsägningstid med tre månader.

Samma sak ska dessutom ha hänt personens släktningar.

Men till tidningen Sydsvenska Dagbladet sägerr marknadschefen på Telenor, Anders Jensen, att detta inte är någonting som de har satt i system.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".