Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Effektiv marknadsföring av Öster

Publicerat fredag 19 april 2002 kl 12.17
Östers offensiva marknadsföring inför årets fotbollsäsong i superettan tycks ha gett resultat. Åtminstone om man ser till antalet förköpta biljetter.
Inför söndagens hemmapremiär mot Åtvidaberg har Öster sålt 750 säsongsabonemang och 300 biljetter, och det är nästan dubbelt så mycket som inför förra årets hemmapremiär. Och Sportchefen Leif Widén hoppas nu på en publiksiffra runt 4 000 på söndag.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.