Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Lång telefonkö till Försäkringskassan

Publicerat torsdag 19 juni 2008 kl 17.31

Trots Försäkringskassans löften om snabbare och enklare kundservice fick Hissiam Talatzaiat i Umeå vänta i bortåt en timme för att få svar på sin fråga. Ann Persson Grivas, försäkringsdirektör på Försäkringskassans kundcenter, säger att målet är att kunden inte ska behöva vänta mer än två minuter i telefonen.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".