Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Birstaföretag bör kompensera missnöjd kund

Publicerat torsdag 4 oktober 2007 kl 12.15

Företaget Elbolaget Birsta AB i Sundsvall skall kompensera en missnöjd kund i Sundsvall. Det har Allmänna reklamationsnämnden beslutat att rekommendera företaget.

Bakgrunden är en uppgörelse om ett fast pris på en elinstallation som sedan visade sig bli dyrare än det fasta priset.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".