Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Vad ska hända med E.Ons lokaler i Sollefteå? Jens Nilsson föreslår en bred kundsupport

Publicerat fredag 28 oktober 2016 kl 14.14
Hör hur det skulle kunna låta när du ringer Sollefteås callcenter
(14 min)
Jens Nilsson tar en selfie i spegeln.
Selfie av och med Jens Nilsson i hans studio den här veckan. Foto: Jens Nilsson såklart

Elbolaget E.On säljer sina lokaler i Sollefteå. Det är rejäla ytor det handlar om och Jens Nilsson, skådespelare och nyhetskonsument, föreslår att ett totalkomplett callcenter kan etableras där.

Ett callcenter för alla Sollefteås jour- och supportlinjer är alltså förslaget från Jens. Ett och samma nummer vad ärendet än gäller. 

– Tänk att ni har ringt. Då kommer det låta såhär: Vill du beställa den 442 sidor långa boken "Brutna vallöften i Ådalen", tryck 3. Vill du veta hur mycket landstinget sparat på att stänga BB i Sollefteå, tryck 0. 

Lyssna på klippet för att höra alla knappval.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".