Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Posten svarar på kritik från ICA-handlare

Publicerat fredag 12 juli 2002 kl 17.51
Tillförordnade chefen för Postens servicenät, Anders Ekman, säger till P4 Västmanland att om en handlare upplever att servicen tar mycket längre tid än han eller hon får ersättning för, så måste Posten hjälpa handlaren - till exempel med att bygga om.
För att ytterligare underlätta kan det också bli fråga om en ny informationskampanj i Västerås, med syfte att påminna om vilken service kunderna kan kräva i butiken. Tidigare idag berättade ICA-handlaren Niklas Göransson i P4 Västmanland att han hittills förlorat runt 10.000 kronor i månaden på att ha postservice i sin butik.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.