Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Olika sätt att kampanja

Publicerat torsdag 4 juni 2009 kl 12.37

Partierna paketerar ju sina budskap lite olika nu inför valet till Europaparlamentet. Förutom valstugor så gör vissa tv-reklam och flera satsar på att nå ut med Internet.

Otto Fischer är retoriker vid Uppsala Universitet och Michelle Östlund reklambyrå-vd i Uppsala.

Elisabeth Terenius
elisabeth.terenius@sr.se

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".