Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Alla drabbas inte av annonskris

Publicerat torsdag 23 augusti 2001 kl 08.53
Igår berättade vi att annonseringen i Tvåstadstidningarna, ELA och TT, minskat betydligt och gjort att vinsterna krympt. Men för Bohuslänningen ser det bättre ut. Där har man ökat intäkterna med 4% hittills i år. På TV Fyrstad säger vd-n Hans Ottosson att annonsförsäljningen aldrig gått bättre än i år, delvis beroende på att man nu samarbetar med andra lokalkanaler och på så vis tjänar mer pengar.
Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min Lista".