Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Lång väntan på svar från Västtrafik

Publicerat torsdag 20 oktober 2005 kl 12.22

Det tar tid att få svar om du klagar på Västtrafik.

De har en policy om att svara inom tio dagar, men Jeanette Köiv informationsansvarig på Västtrafik säger att det just nu pågår en omorganisation och det är därför det tar tid.

Agneta Melin, resenär sedan åtta år hävdar att hon aldrig fått ett svar trots att hon klagat många gånger.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".