Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Halmstad syntes för 48 miljoner

Publicerat tisdag 18 december 2007 kl 15.19

I samband med Solheim cup syntes Halmstads kommun i medier över hela världen. En undersökning som presenterades idag visade att värdet av den publicitet som Halmstad fått, uppgår till 48 miljoner kronor.

På kommunen hoppas man att uppmärksamheten ska resultera i fler turister, och då främst golfspelare som lockas av att spela på samma banor i Tylösand som de bästa kvinnliga golfspelarna i världen.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".