Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Konserthuset i Örebro satsar på marknadsföring

Publicerat torsdag 13 februari 2003 kl 10.12
Konserthuset i Örebro ska nu storsatsa på marknadsföring och nya projekt, som ett försök ta sig ur den ekonomiska kräftgång man befunnit sig i de senaste åren.
Bland annat kommer man att ge konserter på Örebro universitet och på Eyravallen, starta ett nytt café, ordna filosofikvällar, egen Nobelfest och mångkulturell sång, säger Konserthusets nytillsatta marknadschef, Brittinger Örenius. Enligt konserthusets VD, Carina Brandt, är det nödvändigt att skapa nya inkomstkällor eftersom bidragen från huvudmännen - stat kommun och landsting - inte räcker till
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.