Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

SSAB startar jättekampanj

Publicerat torsdag 30 maj 2002 kl 10.18
SSAB Tunnplåt har finkammat Europa på företag som använder stål i någon form och cirka 10 000 personer kommer att kontaktas i SSAB Tunnplåts hittills största direktmarknadskampanj som startar i juni.
Projektet kallas Business Steel och vänder sig till potentiella kunder över hela Europa. Avsikten med kampanjen är, enligt företagets personaltidning, att öka marknaderna för dom höghållfasta stål som SSAB Tunnplåt tillverkar.
Psst...!
Vill du ta med dig Musikhjälpen i fickan? Ladda hem vår app så kan du fortsätta följa sändningen och önska låtar när du är på språng!
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.