Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

SSAB startar jättekampanj

Publicerat torsdag 30 maj 2002 kl 10.18
SSAB Tunnplåt har finkammat Europa på företag som använder stål i någon form och cirka 10 000 personer kommer att kontaktas i SSAB Tunnplåts hittills största direktmarknadskampanj som startar i juni.
Projektet kallas Business Steel och vänder sig till potentiella kunder över hela Europa. Avsikten med kampanjen är, enligt företagets personaltidning, att öka marknaderna för dom höghållfasta stål som SSAB Tunnplåt tillverkar.
Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".