Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/
Här hör du de senaste nyheterna, men vi nöjer oss inte där. Vi tar nyheterna djupare.

Svårt att mäta effekten av PR

Publicerat onsdag 15 augusti 2012 kl 05.00
Svårt att mäta effekten av PR
(7:55 min)

Fest och anlitande av festfixare för att göra reklam har kostat Stiftelsen för strategisk forskning miljoner kronor. Vad ger egentligen satsningen på den här typen av PR? Diskussion med Jesper Falkheimer, rektor Campus Helsingborg och Martin Borgs, tidigare PR-byrån Hill&Knowlton bland annat.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".