Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Mad Rush At H & M For McCartney Designer Clothes

Publicerat torsdag 10 november 2005 kl 10.25
Stella McCartney at the Launch of her H &M range

Fashion lovers with an eye for a bargain besieged stores of the  Swedish cut price clothing giant H and M on Thursday.

The reason, a new collection by designer and beatles daughter Stella McCartney, who’s following in the footsteps of Karl Lagerfeld, the German designer, who teamed up with H and M last autumn to give the ordinary man and woman on the street the chance to buy designer clothes at affordable prices.

Just like Lagerfeld last year, McCartney’s creations flew off the racks with women queuing up before opening time at a number of its stores.

The advertising campaign for the collection though was marked by controversy with Supermodel Kate Moss, initially hired to be the face of the McCartney designs, was fired after a british tabloid produced photographs of her taking cocaine. Moss has since returned from a spell in rehab.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min Lista".