Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/
Nyheter och program på romani

Sar te avel sasto habe thaj gymnastika jek kotor anda trajo?

Publicerat onsdag 22 mars kl 10.19
Philip: Trobuj balanso ande sakofalo
(5:46 min)
Två kvinnor springer på löpband.
1 av 4
Foto: Sang Tan/TT
Foto: Berit Roald/Scanpix
2 av 4
Sar te inkes jek maj stabilno trajo kusa treningo thaj sasto habe?
Träning i grupp. Foto: Jessica Gow/TT.
3 av 4
Sar te inkes jek maj stabilno trajo kusa treningo thaj sasto habe? Foto: Jessica Gow/TT.
träning gym biceps
4 av 4
Sar te inkes jek maj stabilno trajo kusa treningo thaj sasto habe? Foto: Kristoffer Hilmersson / Sveriges Radio

San tu jek anda zurales but manush kaj angla nevo bersh dan chiri vorba te pharuves pherdo bajura ande chiro trajo kana avel kaj chiro sastipe.

Te has maj cera thaj maj sasto habe thaj te mishkis tu thaj te trenulis majbut, ferik ke vi te kezdisardan lan sama je anglunimastar djalas mishto thaj pala kode china chi lan sama kana palpale dan kaj chire phurane rutini sar hasas thaj ke chi mishkisas tu, thaj mezij pe ke chi biris chi sar te des avri anda chiro phurano trajo?

Na dara ke chi san jekzeni vaj jekzeno, ferik ke jek mashkar ezera djene. Ferik ke sar te kheres kana kames te avel o maj sasto trajo, treningo thaj maj lasho habe jek kotor anda chiro trajo ta na ferik vareso kaj kheres thela jek skurto perioda mindik.

Ame ando Radio Romano maladzilan le shavesa o Philip kaj so si les edukacia sar personalno trenero, thaj vov phenel ke jek anda problemura si ke but manush kezdin za zurales.

Sar kaj las sama ando trajo kana avel kaj majbut bajura sar ferik sar exemplo treningo, dikhas ke motivacia avel thaj vi djaltar, thaj te si ke kames te inkres avri e rutina le treningosa vaj habesa, trobuj jek lasho plano, phenel o Philip kaj majdur phenel ke vi si te avel vareso kaj si tuke drago, te treningo avel ande but diferetni formi.

So majbut studiji vi sikhaven ke e manusheski godji majfeder funktionulij kana o kontinualnie mishkij pe o manush. Treningo birjin te zutij manushes ande pherdo bajura kana avel kaj o manushikano stato, sar e flora ande pora, e manusheski memoracia, thaj navet depressia, phenel e rhoditorka pe manushikani godji thaj psykologo e Agneta Sandström.

- O rhodipe krujal o treningo kherdzilas maj stabilno thela paluni vrama. Te zuraras amari godji thaj memoraciake funktiji atunchi intregi fysicni aktivitetura si importatni phenel e Agneta Sandström.

Kado birij o manush te dikhel vi sar jek motivacia sostar te avel o treningo jek importantno rutina ando trajo. Ferik ke sajek naj kado dosta te birij treningo ande varesoski forma te avel, phenel o Philip. Te shaj avel kodo jek sucesso ando trajo trobuj o manush te shuvel vrama thaj prioritacia pe kado. Thaj vi kana si jek djes kana si zurales but te kheres shaj o manush rakhel jek dopash chaso varekaj, kadal tipsura del o Philip.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".