Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/
Granskar medier & journalistik. Går bakom veckans rubriker & spanar in i framtidens medielandskap.

Färre vill ha reklam i lådan - bland annat Reklamförbundens VD

Publicerat onsdag 27 februari 2008 kl 14.38

Medienyheter 080222

Och så läser vi att allt fler tackar nej till reklam i telefon eller direkt i brevlådan. Branschtidningen Resumé har upptäckt att en av dem som satt nej-tack-lapp på lådan är – reklamförbundets VD Pia Grahn Brikell.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".