Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/
Granskar medier & journalistik. Går bakom veckans rubriker & spanar in i framtidens medielandskap.

Ooops - they did it again: Ny RO-fällning av Aftonbladet

Publicerat fredag 19 september 2014 kl 18.10

Och så har Aftonbladet blivit fällt igen. Det är sjunde gången på tolv månader som reklamombudsmannen fäller tidningen för smygreklam på sajten. Den här gången är det en artikel om formel 1 som avslutas med en länk direkt till tv-tjänsten viaplays registrering.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min Lista".