Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Berners anmält av missnöjd kund

Publicerat torsdag 11 september 2003 kl 06.43
Gunne Engberg i Östersund som haft sin bil inlämnad hos AB Berner & Co i Östersund, blev mycket förvånad när fakturan från bilverkstaden damp ned i brevlådan.
Enligt Gunne Engberg hade reparationer utförts som inte var beställda och beloppet på den slutliga fakturan var därför fem gånger högre än det överenskomna priset. Han har nu anmält Berner & Co till Allmänna reklamationsnämnnden. Kelmert Wiktorsson som är service- och marknadschef på Berners vill inte kommentera ärendet förrän Allmänna reklamationsnämnden kommit med sitt utlåtande.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.