Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Dilemma för försäkringsbolag

Publicerat tisdag 6 november 2001 kl 07.51
På försäkringsbolaget Trygg-Hansa vet man ännu inte hur många av kunderna som fått felaktiga räkningar på sina bilförsäkringar sen dom fått ny adress i samband med att kommunen beslutat byta ut postlådeadressser till gatuadresser. Anders Sandell som är produktchef på Trygg - Hansa säger till P4 Kalmar att deras datorsystem inte alltid kan hantera den här sorterns automatiska adressändringar utan kunderna måste höra av sig för att det ska bli rätt.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.