Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/
Kalmar

LNU marknadsför sig bäst i landet

Publicerat fredag 28 oktober 2011 kl 09.40

Linnéuniversitetet är Årets marknadsförare i Sverige. Det säger Sveriges Marknadsförbund som utsåg LNU till vinnare i den rikstäckande tävlingen med samma namn.

Segern motiveras bland annat att att universitetet har en väl genomtänkt strategi och har lyckats med att skapa ett nytt starkt varumärke.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".