Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Lång väntan på telefon

Publicerat onsdag 26 juni 2002 kl 15.01
Minst fyra eller fem dagar utan telefon. Det kan du som bor på landet vänta dig efter alla lokala åskväder den senaste tiden Trycket är hårt mot Telias kundtjänst och den som ska felanmäla drabbas av långa väntetider förutom att felen tar lång tid att laga. Hans G Larsson, presschef på Telia Sverige, säger till P4 Kalmar, att man i princip hela tiden tvingas laga fel ute hos den enskilde abonnenten och att det skapar en ond cirkel av långa väntetider och svårlagade fel.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.