Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Kristinehamn satsar 100 000 kronor på bowling

Publicerat tisdag 14 januari 2003 kl 06.56
100 000 kronor kostar det Kristinehamn att marknadsföra kommunen i samband med världsfinalen i bowling i mitten av maj.
För pengarna får kommunen i samband med avslutningsspelet sända en reklamfilm på en minut om kommunen före och efter tävlingen som visas i Viasat Sport. Dessutom ingår det reklamskyltar i tävlingslokalen som kommer att synas i TV-sändningar. 10 valfria deltagare får också möjlighet att spela bowling med den yppersta världseliten under några timmar. Kommunstyrelsen ska nu fatta det slutliga beslutet.
Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".