Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Kristinehamn satsar 100 000 kronor på bowling

Publicerat tisdag 14 januari 2003 kl 06.56
100 000 kronor kostar det Kristinehamn att marknadsföra kommunen i samband med världsfinalen i bowling i mitten av maj.
För pengarna får kommunen i samband med avslutningsspelet sända en reklamfilm på en minut om kommunen före och efter tävlingen som visas i Viasat Sport. Dessutom ingår det reklamskyltar i tävlingslokalen som kommer att synas i TV-sändningar. 10 valfria deltagare får också möjlighet att spela bowling med den yppersta världseliten under några timmar. Kommunstyrelsen ska nu fatta det slutliga beslutet.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.