Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/
KARLSTAD

Kommunen nöjd med webbkampanj

Publicerat fredag 12 december 2008 kl 07.43

Karlstads kommuns kampanj för att marknadsföra Karlstad som en stad med spännande jobb har gett oväntat bra resultat. Hemsidan på nätet lockade närmare 19 000 unika besökare under den tre veckor långa kampanjperioden.

Syftet med kampanjen var att öka kännedomen om Karlstad och visa bredden på Karlstads arbetsmarknad, säger kommunstyrelsens ordförande Lena Melesjö Windahl som är mycket nöjd med kampanjen.

Nu ska Karlstads kommun arbeta vidare med de kontakter som etablerats.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".