Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Värmlandsoperan tar till konsult för att märkas bättre

Publicerat tisdag 5 januari 2010 kl 14.51

Nu ska Värmlandsoperan stärka sin marknadsföring i det nya projektet "En tydligare bild av Värmlandsoperan".

En konsult ska tas in och hjälpa till bland annat med att ta fram en ny grafisk profil och ny hemsida för operan. Målet är att stärka operans varumärke och synas bättre utåt. Projektet ska kosta 600 000 kronor och till hälften finansieras av Region Värmland.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".