Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Frisörer klipp för Stadsteatern

Publicerat onsdag 15 november 2006 kl 07.15

Nu väljer Stadsteatern i Borås nya vägar för att nå ut med marknadsföring om vad som händer på teatern.
Provpublik med vissa yrkesgrupper kommer att testas. Bland annat skall snacket i frisörsalonger leda till ökad publik.

Det är inte bara frisörer som skall vara välinformerade om vad som händer på teatern.
Om ett par veckor erbjuds också caféägare och taxichaufförer möjligheten att se repetitionen av Oliver Twist som har premiär i december. 
Patrik Prohazka, som jobbar med marknadsföring på Borås Stadsteater, tror mycket på den här i den som en del i teaterns reklam.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".