Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Bubbel ska locka till Herrljunga

Publicerat lördag 9 december 2006 kl 10.46

Med hjälp av cider och 1,5 miljoner flasketiketter ska Herrljunga marknadsföras över hela landet.
Herrljunga ciders flaskor ska nu marknadsföra kommunenöver hela Sverige. I en specialsydd kampanj för Herrljunga ska 16 olika etiketter på baksidan av den gröna Herrljungacidern berätta om Herrljunga.

Kampanjen ska pågå under våren med förhoppningen att fler stannar i Herrljunga för gott.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".