Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Häcken-kampanj gör succé

Publicerat fredag 4 juni 2010 kl 13.39
Fredrik Olsson. Foto: Martin Eriksson/SR.

FREDAG 4 JUNI

Det började förra året med pizzakartonger och annonsering på olika språk på spårvagnar och bussar. Och det har fortsatt i samma, udda, stil de senaste månaderna.

Med prisbelönta syntester i tidningarna och det nya Hisingspasset har nästan reklamen för BK Häcken blivit en större snackis än själva spelet på planen.

Fredrik Olsson från reklambyrån Miami, som ligger bakom dessa uppmärksamma kampanjer, tittade förbi studion.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".