Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/

Tredje gången gillt för X-trafik

Publicerat torsdag 1 februari 2007 kl 17.09

X-trafiks kundservice i Söderhamn har för tredje året i följd utesedds till Svergies bästa kundservice.

Under torsdagen mottog Eva Engström, Hanna Möller, Linda Engström och Kristina Eriksson ett pris för sitt goda sätt att serva resenärerna i Gävleborg.

Varje dag ringer ca 200 personer till X-trafik, som vann priset i konkurrens med bland annat Upplands lokaltrafik. 

Det är Järvsöföretaget Q-survey som arrangerar kundservice- och telefonitävlingen.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".