Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på http://kundo.se/org/sverigesradio/
Programmet som reder ut stora som små konsumentfrågor.
Ett avsnitt från Plånboken
Plånboken
Ons 11 sep 2013 kl 10:03
Att nappa på erbjudandet om nyckelbrickor och skydd mot kapad identitet kan bli en dyr och långvarig historia. I över 3 år nu har Marjo Oja suttit fast i ett abonnemang hos säkerhetsföretaget My Safety,... som hon inte vill ha. Från Sverige i tiden I förra veckan , under president Barack Obamas besök berömde han Sverige för att ligga i framkant när det gäller utvecklingen av miljöteknik. Men hur ser det ut inom andra områden? Har vi någon ny dynamit, agafyr eller skiftnyckel på gång? Jenni Nordborg, Vinnova ”Växeln, var god dröj” Undersökningar visar att de flesta hellre viker tvätt, deklarerar eller hjälper en vän att flytta än väntar i telefonkö. Finns det någon gräns för hur länge man ska behöva vänta i telefon innan man kommer fram till en myndighet eller ett företag? Expertsvar Plånbokens konsumentexpert Carina Lundgren svarar på lyssnarfrågor.
Programmet tillhör kategorin: Samhälle
Alla avsnitt från programmet Plånboken
Plånboken
Ons 20 sep kl 10:03(50 min)
Plånboken
Ons 13 sep kl 10:03(50 min)
Plånboken
Ons 06 sep kl 10:03(50 min)
Plånboken
Ons 30 aug kl 10:03(50 min)
Plånboken
Ons 23 aug kl 10:03(50 min)
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".