Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på https://kundo.se/org/sverigesradio/
Uppsala

Miljonkampanj ska göra kommunen mer känd

Publicerat söndag 20 maj 2012 kl 12.28

För få känner till det kommunala alternativet när de ska välja till exempel äldreomsorg eller hemtjänst. Det menar Uppsala kommun vård och bildning, som därför startar en reklamkampanj idag.

Produktionsdirektören Ulla Holmgren säger att det är första gången som en kommunal förvaltning möter de privata alternativen på deras egen arena, reklamplats. Ungefär en miljon kronor lägger kommunen på den här kampanjen.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".