Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på https://kundo.se/org/sverigesradio/
En härlig start på dagen! Senaste nytt, filosofiska utsvävningar, humor, kultur och intressanta gäster...

Konsten att sälja en historia

Publicerat måndag 3 februari 2014 kl 09.23
Hela snacket med Mary-Lee
36 min
Mary-Lee Sjönell. Foto: Björn Berglund/Sveriges Radio

Mary-Lee Sjönell är grundare och kreativ chef för en byrå som varit involverad i över 850 reklamfilmer. Hon har dessutom har hjälpt många av de största företagen med "storytelling" och berättar för David, Soran och Kakan om hur man säljer in ett varumärke med en bra historia.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".