Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på https://kundo.se/org/sverigesradio/
En mix av de hetaste personerna och nyheter från jordens alla hörn.

GI-metoden i tre faser

Publicerat måndag 26 januari 2009 kl 14.35

Först en rivstart... sen blir det vardag...

Först en rivstart...

Fas 1  - två veckor            
Mycket strikt GI-metod. Minimalt med kolhydrater. Ingen alkohol. Daglig lågintensiv träning. Målsättning: -3 kg.

Fas 2  - två veckor          
Fortsatt strikt GI, men något mer liberalt än fas 1. Mindre mängd alkohol. Fortsatt daglig motion. Målsättning: -3 kg.

Sen blir det vardag...

Fas 3                          
GI-metoden som livsstil. Medvetna val. Regelbunden motion. Målsättning: vikt neutral, maximal energi, välmående.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".