Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på https://kundo.se/org/sverigesradio/
Aktuellt i P4 Stockholm på eftermiddagen

Bli en argare och bättre konsument

Publicerat onsdag 13 juni 2012 kl 11.57

Att veta vilka rättigheter man har som konsument är inte lätt. Men en som kan mycket om det är Åsa Avdic, konsumentupplysare i Radio och TV. Hon ger nu ut en bok med handfasta tips och råd. Bland annat tycker hon att man som konsument ska stå på sig mer och bråka om det blivit fel.

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".