Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på https://kundo.se/org/sverigesradio/
MUSIKGUIDEN I P3 MED JENNY SETH

Popologen om: Hur rolig är Scissor Sisters genomironiska marknadsföring?

"Jag blev mer sugen på att lyssna på Queens of the Stone Age"
6:51 min

Scissor Sisters gjort en tv-shop-aktig reklam för sin nya skiva där rockmannen Josh Homme från Queens Of The Stone Age står och säljer in plattan. Förra skiva marknadsfördes bland annat genom en profil på en sajt för manliga eskorter. Hur kul är det här? Och hur mycket distans får man ha till sin musik? Popologen med Maja Asperö Lind och Martin Abrahamsson diskuterar:

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".