Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på https://kundo.se/org/sverigesradio/

Mitthögskolan får kritik för sin marknadsföring

Mitthögskolans marknadsföring är för dålig. Det är anledningen till att Mitthögskolan måste ställa in en dryg tredjedel av sina utbildningar till hösten. Det menar studenterna Morgan Ivansson och Tomas Westerlund som läser till maskiningenjörer vid Mitthögskolan i Östersund.
Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".