Du måste aktivera javascript för att sverigesradio.se ska fungera korrekt och för att kunna lyssna på ljud. Har du problem med vår sajt så finns hjälp på https://kundo.se/org/sverigesradio/

Allt tuffare marknadsföring från gymnasiesskolor

Publicerat måndag 23 januari 2006 kl 07.53

Snart är det dags för länets högstadie-elever att välja inriktning till gymnasiet. Och det är inte lätt, för det finns många alternativ att välja mellan och gymnasieskolorna marknadsför sig hårt mot högstadie-eleverna. Klas Boberg är biträdande rektor på Gnosjö kunskapscentrum, där man nu börjar sponsra nya elevers körkortsutbildning:

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Har du frågor eller förslag gällande våra webbtjänster?

Kontakta gärna Sveriges Radios supportforum där vi besvarar dina frågor vardagar kl. 9-17.

Du hittar dina sparade avsnitt i menyn under "Min lista".